Tjoho!

2008-05-06 @ 22:33:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är det snart dags att gå och sova, men först hade jag tänkt uppdatera lite om vad jag haft för mig under dagen :)

Skola, och det var lika segt och tråkigt som vanligt. Men man måste ju! Är skolless nu, längtar efter sommarlovet. Men som sagt, det är bara att hålla ut. Jag har egentligen inte gjort någonting idag, har suttit framför tv'n nu på kvällen och myst och kollat Desperate housewifes. Höjdpunkten på tisdagar ;) Och jag har varit helt rastlös hela dagen, har inte haft något att göra och jag har haft sån träningsvärk och allt har typ varit dåligt. Haha :) Vill att det ska bli fredag nu, för då ska jag åka till Boden. Och jag hoppas då verkligen att de är mkt mkt bättre väder då för jag och Simon vill grilla ju ! :D
Nej nu ska jag gå och sova, måste orka upp till bilden imorgon.

Kram! /Em

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback