Uppdatering

2008-05-13 @ 20:41:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej! :)
Är det bara jag som har haft en jättebra dag? Idag känner jag mig på så himla bra humör! Jag har varit i skolan som vanligt, sen gjorde jag då som sagt hästkunskapsprovet. Lagade god pastasallad till middag som faktiskt var uppskattad av alla i familjen fast jag verkligen inte är bra på att laga mat ;) Pappa hade ju köpt gångstavar till mig idag så nu har jag och Sanna promenerat fram och tillbaka till kullen. Det kändes kan jag lova, är ju så van att bara promenera vanligt och det är då helt annat med stavar! Imorgon har jag min sista datalektion och bildlektion, så vi ska bli bjudna på fika av bildläraren. Hon är snäll! :D Gjorde ju slingor i håret igår också, men det blev absolut inte fint. Jag har jätte ljust hår i hårbottnen pga. min fula utväxt och resten av slingorna är typ orangea. Inte alls fint! Och jag vill ju ha lite ljusare hår nu till sommaren så vi ska göra fler slingor och hoppas det blir bättre då.

Nu ska jag vänta på Desperate Housewifes, ha en bra dag!
Kram! /Emma

Och här en bild på min hemska hårfärg. (Ändrade lite med kontrasten så det skulle synas bättre, kass mobilkamera)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback