Yey

2008-05-27 @ 22:26:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hojja va trött jag är. Ska faktiskt bli skönt att få gå och lägga sig om ett tag. Nationella idag gick skitdåligt tyckte jag iallafall, fast jag svarade på det mesta och gjorde MVG uppgiften i Del 1. Men vi får se, jag är skitkass på matte så det gick säkert dåligt ändå. Imorgon är det andra delen, och det kommer ju fan bli ännu värre! Hojja, hur ska man orka? ;P Har kollat desperate housewifes för ett tag sen, lika bra som alltid. Haha! Så har jag gjort min läxa för ett tag sen också, nu har jag bara en uppgift kvar och den sparar jag till imorgon för den är nog snabbt avklarad. Ska försöka tvinga min karl att fara till Luleå på fredag tror jag ;) Hihi. Nä nu ska jag göra nåt vettigt, kram!

Är lite sur nu också för att det sket sig med bilen vi skulle köpa åt mig, men vem vill ha en söndertrimmad rosthög ? :s haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback