Hallå!

2008-11-04 @ 22:24:33 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu ska jag ta mig i kragen och göra dehär. Blev utmanad av Elina :)

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
  • Jag använder nästan alltid mjukisbyxor. Hatar jeans.

  • Jag tycker det är pinsamt att gå och kissa om jag vet att folk kan höra. Haha.

  • Jag hatar att duscha, men det måste hur som helst göras ;) ..

  • .. Men däremot så älskar jag att bada bastu!

  • Jag har, i hela mitt liv bara köpt en helt ny mobiltelefon. Jag är så sjukt snål så jag bara köper skräptelefoner av mina kompisar :D (Ta inte illa upp Sofia, haha.)

    Jag orkar tyvärr inte utmana nån speciell, så den som känner sig manad får gärna göra den ;)

Kommentarer

Postat av: Elina

Haha, Jag Hatar oxå att duscha och har nyligt köpt min andra nya mobil haha :D

2008-11-05 @ 08:53:20
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback