Hej!

2008-11-04 @ 21:51:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är världens sämsta på att blogga. I KNOW.

Jag har även blivit utmanad av Elina att skriva fem sanningar om mig själv, vet inte när jag ska orka skriva dom men jag får försöka. Min jävla praktik suger verkligen, det enda jag får göra är att städa och glo på alla fula jävla människor som badar där. Har varit där i 2 dagar och hatar redan stället! Dessutom har dom tänkt att jag ska jobba 11 timmar nästa lördag och sen 10 timmar på söndag. Fan heller!

Nu sitter jag och min kära pojkvän och lyssnar på Billy Idol. Det var ett tag sen  man lyssnade på den godbiten! Nu ska jag gå och göra nåt vettigare, funderar på att gå och sova nu fast jag är ledig imorgon. Men det var hårt att jobba 06.30-16.30 idag. USCH.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback