Hej!

2008-11-16 @ 01:54:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är det snart dags att gå och sova, fast jag har jävla sömnproblem nu så jag antar att det inte kommer gå så bra. Ska sammanfatta dagen iallafall:

Den har varit väldigt bra. Jag gjorde inte så mycket på förmiddagen. Sen på kvällen gick jag ner till Sanna så lagade vi fondue. Det var väldigt gott kan jag lova er :) Sen gick vi till mig och tittade Stjärnor på is som jag egentligen hatar, och sen såg vi SATC filmen med mamma. Lika bra som alltid! Sen satt jag mig här och nu skulle jag verkligen behöva gå och sova. Så vi får höras imorgon innan jag tar tåget ner till Boden igen. Puss!

Jag avslutar med ett tänkvärt citat av vackra Marilyn Monroe.

"Det är inte fallet som gör ont, utan när du når marken."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback