Hej!

2008-11-16 @ 13:10:08 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Just nu sitter jag på jobbet, pappa väckte mig först halv 10 och sa att vi skulle åka och jobba. Jag somnade om till halv 11, men jag känner mig fortfarande lika mördbultad när jag knappt fått sova något inatt. Jag vet inte vad som har hänt men mina dygn är helt skeva. Inte bra när jag ska upp till praktiken imorgon..

Jag åker till Boden ikväll med tåget som går 19.47. Så jag har ju några timmar kvar här hemma, så jag tror jag ska julpynta mitt rum. Haha, jag kan fan inte hålla mig längre :D Mina grannar kommer tro att jag är ett psykfall, inte för att jag tror att dom nånsin trott något annat om mig. Hahahaha!

Nä nu ska jag gå och jobba vidare. Tjäna lite penki ;)
Puss!

Kommentarer

Postat av: Elina

Men åh.. De är ju fusk.. Minst till December måste man hålla sig ! Jag är såå sugen på julmusik, julpynt och göra julgodis :(

2008-11-16 @ 19:45:30
URL: http://blow.blogg.se/

Postat av: Sara

Haha, jag vill också julpynta!! :D pusss

2008-11-17 @ 09:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback