Hej!

2008-11-21 @ 15:24:07 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu har jag varit på möte på min nya skola. Den ser fin ut faktiskt och syon var jättesnäll :) Sen ringde min nya mentor och hon var också trevlig. Nu ska jag och Simon äta lite och sen ska vi åka med tåget som går klockan fem.
Ikväll är det Kärlekstema i Idol. Vi får se hur det går, men jag hoppas att Anna eller Johan åker ut. Kevin och Robin B ska iallafall vara kvar!
Förresten, grejerna jag fick var schampoo, tvål och balsam eller hudlotion eller vad det nu var. En as snygg mössa (not), en jävla massa presentkort och en brosch typ. haha! :D

Vi hörs! Puss!


Kommentarer

Postat av: Pernilla S

Haha, vi tycker då verkligen samma om Idol :D

2008-11-23 @ 21:37:25
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback