Hej!

2008-11-30 @ 15:34:24 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag och Simon har kommit hem för ett tag sen, vi har varit på skyltsöndagen.
Jag har köpt min julklapp till Sanna, mamma och pappa nu. Så har bara två julklappar kvar att köpa, känns skönt! Det var jättemysigt men det var äckligt väder så jag var nog Bodens mest slitna brud idag, sminket rann och jag såg allmänt äcklig ut. Haha! Gick med mjukisbyxor och uggs, det var jättesnyggt.. NOT.
Vi åt iallafall på dagoberts innan vi gick hem, jag åt tacos och Simon åt bakad potatis med kyckling. Jag har lite beslutsångest om jag ska jobba ikväll när jag kommer hem, jag skulle ju vilja ha lite extra pengar men samtidigt så måste jag göra läxor. Hm, svårt det där...

Ni får ha det så bra, vi hörs när jag kommer hem!
Puss!


Kommentarer

Postat av: fjert

Haha. Det är Johannas fel att jag klippte tuppkam.

Hon skulle klippa mig, så blev det en pottfrilla. xD

2008-11-30 @ 15:56:45
URL: http://bboogeyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback