Hej!

2008-11-30 @ 20:43:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag hemma igen. Var inte speciellt kul att sitta på tåget, det fanns knappt några platser så jag var tvungen att sitta brevid en dregglande jävel, usch.. Och så var det massa fjortisar som satt och skrek hela tiden på tåget, nåt jävla handbollslag eller nåt. En av dom hade fått en armbåge i skallen under en match så dom höll på att dalta med henne hela resan, haha. Kände hur det började koka i mig mer och mer när dom aldrig var tysta :D

Nåja, nu är jag ju iallafall hemma. Tänkte mejla lite uppgifter till min lärare och så ska jag duscha. Imorgon börjar jag lite senare än vanligt så jag får sova ut litegrann iallafall :)

Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback