Hej!

2008-11-08 @ 14:17:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har varit i Gällivare och kom hem alldeles just :) Jag köpte en mascara, kommer inte ihåg namnet på den. Men Eva Longoria gör reklam för den iallafall, och den har dubbelt så stor mascaraborste jämfört med vanliga iallafall. Får prova om den är bra sen :) Och så köpte jag en Marilyn Monroe tavla. Så köpte mamma massa mineralsmink till sig själv, lite avis jag blev för jag behöver också. Så köpte vi en farsdagspresent till pappa, trots att han tycker det är fjantigt att köpa presenter på sånna här dagar ;)
Igår jobbade jag då från 07.30-16.30 och tråkigt som fan var det då. Inte nog med det så började (SJÄLVKLART) en psykiskt sjuk kvinna prata med mig, hon var väldigt obehaglig kan jag lova.. Så jag vart fan skraj efteråt, haha! Men efter att jag slutade kom iallafall Simon dit och vi gick till tåget så nu är jag hemma över helgen :) Längtar inte till måndag för det innebär ju praktik igen.. usch.
Nu ska jag gå och käka något, magen kurrar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback