Hej!

2008-11-14 @ 11:26:32 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Godmorgon!

Jag har sovit ganska bra inatt faktiskt, fast jag vaknade av nån mardröm. Kommer inte ihåg vad jag drömde men den var läskig iallafall. Så jag steg upp vid halv 11 tiden, inte så tidigt men jag kan då blåsa på mycket längre än det. Speciellt nu när jag är ledig för då har jag vänt på dygnet litegrann..

Idag ska jag och Sanna på stan efter att hon har slutat, och hon slutar vid 2 så jag har god tid på mig att göra mig i ordning. Tror hur som helst att det blir lite slitis-Emma men det spelar då fan ingen roll, haha... Jag tror jag ska gå och äta lite frukost nu, för jag känner hur det kurrar i magen.

Puss!

Kommentarer

Postat av: Sara

vad kul det var att träffa dig idag :D

2008-11-14 @ 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback