Hej!

2008-11-09 @ 12:33:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu är det söndag igen, fan vad helgerna går fort! Och imorgon har jag äckelpraktik igen, haha tro mig jag kommer inte sluta gnälla på den förrän den är slut..
Igår tog vi det lugnt hela kvällen, jag börjar känna mig krasslig så vi tittade på film med Sanna. En asdålig film som vi hyrde, Dödens våning hette den. Se den inte. Sen zappade vi runt bland alla kanalerna så började vi se på Blow och den var mycket mycket bra :) Den däremot rekommenderar jag er att se.
Idag ska vi bara ta det lugnt och jag ska njuta av min sista lediga dag innan helvetet börjar igen ;) Vi ska iallafall äta köttsoppa till middag idag har mami lovat och det ska bli väldans gott må jag säga :D

Pusspuss!

Kommentarer

Postat av: Backe

Ohhh, vill också ha köttsoppa! :D

Men måste nästan tanka och kolla Dödens våning bara för att xD Ifall mitt internet vill sluta sega... ^^

2008-11-09 @ 12:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback