Hej!

2008-11-12 @ 13:16:28 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Svar till Sara: Jag går mer än 35 timmar i veckan men i slutändan blir det lika mycket, + att jag får lite fler lediga dagar. Jag jobbar alltså mer men jag har färre dagar. :)

Skönt att få sova ut idag, är ledig i några dagar nu. Ska alldeles strax gå och sminka mig och platta håret. Imorgon åker jag hem och stannar där i några dagar :) Kommer sakna Simon men då har jag ingen som knuffar in mig i väggen på natten, haha! Jag uppdaterar lite bättre under dagen.
Puss!

Kommentarer

Postat av: Sara

ahaa okej, som jag då :P jag gick ju kväll förra veckan så jag gick fler timmar, men nu är jag ledig en dag så :) duu, saknar dig förresten :) <3

2008-11-12 @ 14:42:53

Postat av: sanna

åååh vad kul att du kommer heem :) <3

2008-11-12 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback