Hej!

2008-11-13 @ 11:50:48 Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()

Jag måste bara börja det här inlägget med att skriva hur mycket jag saknar alla i klassen och alla andra vänner! Känns helt tomt när man inte har någon att svamla med hela dagarna :/ Men snart är praktiken slut och då träffar jag alla igen, jippie! Och jag kommer hem idag så jag har tänkt kidnappa Sanna nån dag iallafall :D

Igår var vi då och kollade på en lägenhet, den var väldigt liten men den var mysig ändå :) Blir nog att vi tar den då. Ska fråga om dom kan byta tapeter och matta innan för dom var inte fina kan jag säga. Typ blommiga tapeter i toan, HAHA! Så fick jag veta idag att jag kommer börja BF i Luleå istället. Jag kunde inte börja i Boden förrän sista året tyckte dom, men då får jag ju läsa om ett helt års inriktning. Haha hur tänker vissa? :) Nånå, nu är det ju helt säkert iallafall, det blir ju bara väldigt dyrt för mig att behöva köpa busskort och det, men det löser sig. Det måste det göra iallafall! Så jag ska på möte med min nya mentor och syo nån dag här, gissar att det blir nästa vecka.

Puss!

Kommentarer

Postat av: Frida :)

och jag saknar dig också! :)

2008-11-13 @ 13:46:36
URL: http://frillsan.blogg.se/

Postat av: Jenny

Saknar dej också jätte mycke o alla andra i klassen!! Känns helt tomt. Sa de till Anna igår när hon var o besökte mej, o hon tyckte också att de är väldigt tomt utan klassen. Hehe. Kommer sakna dej tok mycke när du flyttar :((

2008-11-13 @ 14:01:59

Postat av: sanna

hojja jag saknar dig också och jag vill inte ens tänka på hur det kommer kännas när du flyttar :(( du får kidnappa mig hur många dagar du vill gumman :)

2008-11-13 @ 14:58:51

Postat av: Pernilla S

Snart ses vi igen, fan så kul :D Tråkigt att du ska flytta, :/

2008-11-13 @ 18:14:04
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Postat av: Eliina

Du ska nog ha rätt till gratis busskort från skolan. Älvsbyn, Piteå, Boden & Luleå's skolor hör till samma gymnasiegrupp eller vad man ska säga så man får gå på vilken man vill oavsett vart man bor :) ( Har våra lärare sagt iaf) Kan ju vara värt att kolla upp

2008-11-13 @ 20:46:07
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback