Hej!

2008-11-13 @ 21:17:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag hemma igen, känns typ sorgligt på nåt sätt att jag inte är med Simon. Haha, vi har varit ifrån varandra i typ 4 timmar och jag håller verkligen på att sakna ihjäl mig.. Herregud. Men sorgligt som fan känns det iallafall :(

Jag har ingen aning alls om vad jag ska hitta på i helgen, jag ska bara ta det lugnt och mysa här hemma. Känns mest lockande faktiskt. Och så ska jag umgås med Sanna har jag tänkt ;D Haha! På söndag åker jag till Boden igen, för jag har fortfarande 4 dagar kvar av praktiken. Sen börjar skolan igen, jippie! Jag längtar allvarligt. Jag förstår inte hur men jag gör det.. Och sen när jag börjar i Luleå kommer praktiken vara det första vi har, usch ;)

Nä nu ska jag gå och göra nåt vettigt. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback