Hahaha.

2008-10-07 @ 15:50:48 Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()

Jag träffade Therese när jag hoppade av bussen idag efter skolan och hon frågade om det var sant att jag försöker få IG i kärnämnena så att jag kan börja om och läsa dom i Boden istället. Haha, får jag fråga hur vissa jävla idioter tänker här i Gällivare när dom sprider ut sånt?! Eller ja, ni som iallafall är i skolan borde väl se mig varenda jävla dag. Haha, ett sånt jävla idiotiskt rykte att sprida. Tror ni/du jag är så korkad? :) Antagligen läser jag väl mina kurser som vanligt ända fram till jul och sen fortsätter jag läsa dom även om jag byter skola. Fan vad stupid vissa är. Ett tips, ta reda på sanningen innan du/ni sprider ut rykten :)

Nu sitter jag iallafall här hemma och jag har blivit jättesjuk. Jag hade feber vilket jag misstänkt hela dagen. Men jag har orkat vara i skolan iallafall, med nöd och näppe. Nu ska jag och mami laga mat och sen ska jag ligga och vila resten av kvällen. Det blir nog bra.

Kram

Kommentarer

Postat av: Elina

Hahaha, Ja det lät ju minst ut sagt korkat ! :D

2008-10-07 @ 20:29:30
URL: http://blow.blogg.se/

Postat av: Backe

OMG hur kan folk vara så jävla idiotisk?! xD Fast jag hade aldrig trott på ett sånt jävla rykte heller, hoppas att inte andra heller tror på det. :S



Jag hoppas allt blir bra i Boden ifall du ska flytta dig! Blir så glad för din skull =D



/BackzooorZzzz

2008-10-08 @ 11:07:15

Postat av: Jessi

Men Emma du vet ju att folk inte har så mkt till liv här :)

2008-10-08 @ 12:54:06

Postat av: Jenny

Hahahaha, fattar inte hur man orkar snacka massa jävla skit. Tycker inte att man är dess vidare smart om man tror på en sådan där sak ;). Hahahaha. Nåja, man fick ju ett gott skratt i alla fall ;))

2008-10-08 @ 20:50:17

Postat av: Therese

Jaa, jag tycker det lät som en rätt så korkad idé :P

2008-10-11 @ 23:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback