Hallå.

2008-10-06 @ 21:44:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhej.

Jag har blivit väldigt väldigt dålig på att uppdatera. Inte det att jag tycker det är tråkigt, men jag vet helt enkelt inte vad jag ska blogga om. Tycker att jag bara tappar fler och fler läsare, så lite förslag om vad jag ska blogga om tack! :)
Jag har iallafall varit på yoga tidigare, det var jobbigt men väldigt skönt och avslappnande. Nästan så man känner sig som en ny människa när man är klar. Timmen bara svoschade iväg. Det kanske är något jag skulle gå på fler gånger för det var väldigt kul :) Annars har jag inte gjort så mycket, jag har ägnat dagen åt lite läxor. Nu ska jag gå och fika lite, sen blir det sängen.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback