Hej!

2008-10-01 @ 16:06:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej! Hur är det med alla idag?

Här är det bra iallafall, jag är trött bara. Har kommit hem för lite mer än en timme sen. Egentligen slutade vi vid tolvtiden idag för våran lärare var så försenad så vi fick gå. Men då gick jag till bilskolan istället och skrev in mig, ska hämta mina teoriböcker om nån vecka också. Det känns ju bra att äntligen ha gjort det, vill ju få körkortet så snabbt som möjligt sen när jag väl fyller 18. Vilket inte är så jävla länge kvar nu :)
Nånå, ikväll blir det nog en lugn kväll. Hade tänkt fara ut och jogga lite senare men annars blir det nog inte mycket gjort faktiskt. Lite skolarbete har jag också tänkt hinna med. Och så ska vi och handla senare idag för jag, Sanna och Ulil ska laga fondue (stavning?) imorgon. Yummie.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback