Hej!

2008-10-13 @ 19:45:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hur är det med er?

Jag har inte hunnit uppdatera förrän nu men jag tror ingen dör av det :) Har varit i skolan mellan 9.40-16.00 och sen åkte jag och Sofia hem, hämtade systemkameran, for hem till mig och fotade lite bilder på hundarna. Sen åkte jag och mami och hämtade ut ett klädpaket och åkte på Dollar. Hittade lite småkraffs som vanligt. I helgen var vi i stugan, på lördag klev jag upp redan klockan 6 och vi åkte till Älvsbyn. Hämtade äntligen våran söta pomeraniantik. Haha, jag nämnde det aldrig i bloggen för det är roligare om det blev en överraskning! Så nu har vi Gucci här, så söt hon är :) Och dom andra hundarna är helt tokiga i henne, haha.
Jag ska fara ut och springa sen tror jag, men jag är lite skraj nu när det är mörkt.. Så jag får se hur det blir. Kanske tar med mig nån av hundarna :)

Sofia och Gucci :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback