Hej!

2008-10-22 @ 19:11:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag lite tid att sitta här, äntligen.

Idag har vi haft skolfoto i skolan, usch! Jag gissar att jag såg ut som en idiot som jag har gjort alla andra år :) Så jag slutade tidigt idag, redan innan 2. Det var skönt. Jag åkte hem och mös lite med min karl :) Sen lagade vi mat men det var inte så gott, blir alltid äcklad när jag har lagat maten själv av nån konstig anledning? Haha. Det är ju inte precis så att jag äcklar mig med maten eller nåt, men jag blir ändå äcklad :D Äh skitsamma, jag är sjuk.

Imorgon ska vi äta på Kina, så vi ska alltså promenera till Gällivare och säkert tillbaka också (?) Jobbigt. Men den som väntar på något gott... Äh, nu ska jag gå och titta på tv :) Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback