Hej!

2008-10-23 @ 20:01:37 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Hallå där sötnosar!

Äntligen är det torsdag! Imorgon har jag en lektion på morgonen (inte alls värt att gå dit egentligen) och sen har vi äntligen en veckas lov. Det behövs verkligen kan jag lova. Idag hade vi en jätteslapp dag i skolan, vi promenerade till Gällivare vilket tog ungefär en timme så man fick ju allt lite motion, och sen åt vi lunch på Kina. Och det var väldigt mumsigt :) Sen tog vi bussen hem och jag låg och vilade med min karl och min vovve. Vi var trötta allihopa ;/ Och sen for jag tillbaka till skolan för en 40 minuters lektion. Helt onödigt, jag vet. Men har redan så mycket frånvaro från engelskan så jag måste verkligen fara dit. Hojja. Nu har jag äntligen fått besked också att jag fick praktikplats på Nordpoolen i Boden. Ska bli ganska roligt tror jag :) Fast jag hatar praktik egentligen.. haha. Så jag kommer vara i Boden i 3 veckor efter lovet. Har sett att jag har tappat en jävla massa läsare nu, shame on me! Jag måste fortsätta uppdatera ÄVEN om jag är med Simon nu :D Nej, nu ska jag åka hem från jobbet. Vi hörs!

Puss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

JAAAAA!! det måste du göra ;o

2008-10-23 @ 22:32:56

Postat av: sofia

Jaaaa!!!!!!!! det måste du göra ;o simon får klara sig utan dig några minuter ;D

2008-10-23 @ 22:34:23

Postat av: Jenny

Ja, det måste du verkligen göra!! :)

2008-10-23 @ 23:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback