Hej!

2008-10-26 @ 16:58:32 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu sitter jag hos Simon, men han tvingar mig att gå från datorn så det får väl bli ett kort inlägg :)

Vi har iallafall nyss ätit pizza från Chili chili och det var jävligt gott kan jag säga. Idag har vi inte gjort mycket annars, klivit upp relativt tidigt och sen kikade vi en film, och jag har varit ute och promenerat. Det var skönt men det blåste skitmycket, hojja. Sen har vi fördrivit dagen med att sitta framför tv'n och latat oss. Haha, det vi är bäst på! Vi har laddat ner två filmer vi ska se ikväll också. Igårkväll såg vi Harold och The girl next door. Dom var väldigt bra båda filmerna. Ikväll ska vi se Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö (ÄLSKAR DEN FILMEN!) och en till som tydligen skulle vara väldigt kul, kommer dock inte på vad den hette :)
Har tagit med mig min sötnos hit också, på dom här dagarna när hon bara är med mig och Simon så har hon blivit väldigt bortskämd. Haha, men det är så svårt att låta bli att låta henne sova med oss när hon grinar på natten :D

Nu ska jag gå, blev lite flummigt inlägg men jag är stressad. LOVAR ATT JAG SKA UPPDATERA BÄTTRE!

Puss!

Kommentarer

Postat av: Backe

Alltså jag vill se den där Kim novak badade aldrig i genesarets sjö! Jag har läst boken några gånger för länge länge sedan, och har ännu inte sett filmen. :O

2008-10-27 @ 13:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback