Hej!

2008-10-05 @ 13:43:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

KLÄDER
Skor: Uggs.
Sneakers: Inga.
Jeans: Hm, det är väl Lee gissar jag.
T-shirt: En ny jag har köpt på H&M
Underkläder: H&M alltid.
ACCESSOARER
Väska: Chanelväskan.
Plånbok: Jag använder inte.
Solglasögon: Använder inte heller.
Klocka: Har ingen just nu.

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Palmolive eller Dove.
Parfym: Escada Rockin rio.
Medicin: Ingen.
Vitamin: Ingen.
Huvudvärkstablett: Ipren och Alvedon

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Nån Loka, kan inte bestämma vilken, hah!
Vin: Jag dricker inte vin.
Bröd: Allt fullkornsbröd!
Glass: Ben & Jerry's Cookie Dough

HEMMA
Säng: Min säng. 
Lakan: Ljusa lakan.
Espressomaskin: Ingen alls.
Kylskåp: Ingen aning.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Inte Frisyrhörnan längre iallafall. Så jag måste säga Evas :)
Bank: Handelsbanken, hah.
Mobiltelefon: Sony Ericsson.
Färdmedel: Bil eller apostlahästarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback