Hej!

2008-10-27 @ 12:43:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gaaah, jag tappar ju bara fler och fler läsare?! Vad ska jag blogga om? Snälla jag behöver hjälp :)

Uhm, ja. Godmorgon eller vad man nu ska säga :D Nu sitter jag här med min söta vovve i knät och försöker blogga samtidigt som hon ska pussas och bita i mina armband. Hon grinade så mycket när Simon gick till garaget så jag kände mig tvingad att ta upp hon i knät, haha.

Igårkväll tittade vi film, vi hade laddat ner 3 filmer. Picture this var den enda vi såg igår och den var då attans bra kan jag säga! Verkligen en sevärd film. Sen är det ju ett plus i kanten om det är med nån godbit i filmen också ;) Höhö. Jag tror jag ska åka hem imorgon för jag måste verkligen börja tvätta mina kläder och packa. Nej, nu ska jag gå ut med vovven.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback