Hej!

2008-10-28 @ 13:23:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hallååå!

Idag ska vi åka hem till Gällivare igen. Jag, Simon och Gucci :) Känns skönt så jag får packa ihop alla mina kläder, tvätta och så vidare. För tro mig, det behövs verkligen.. Nåja. Imorse vaknade vi tidigt, har för en gångs skull sovit ganska bra trots att Simons säng är så sjukt liten :D Haha. Sen har vi duschat och ätit "frukost". Min sötnos ligger här brevid mig och sover, ser jäkligt skönt ut kan jag lova.
Igårkväll tog vi det mest lugnt, vi tittade på Tila Tequila och sen somnade vi ganska tidigt. Med andra ord så var det en ganska händelselös kväll :) Men det är skönt det också..

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback