Hej!

2008-10-31 @ 00:31:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjohoo!

Nu har jag äntligen lite tid över att blogga. Det har varit väldigt dåligt med det på sista tiden, dels för att jag just nu inte har nån lust alls att skriva. Haha, mina läsare bara försvinner! Och så är jag så upptagen hela tiden :) Men det ska ske en förbättring, I promise!
Snart är lovet slut, känns inte alls speciellt kul. Och som grädden på moset så har vi ju praktik sen, hallelujah. NOT! Nånå, nu ska vi inte ta ut sorgen i förskott men jag avskyr praktik. Kan ju inte direkt påstå att jag längtar tills man ska börja jobba.. haha.
Idag har vi inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt hela dagen. Man gör absolut ingenting när man är här. Nu ikväll roade vi oss med att kolla Tila Tequila, och sen Mumien. HAHA! Nu sitter Simon och Simon och kollar på Fredagen den 13:e men jag är så sjukt feg så jag vågar fan inte. Hoff, då kan jag seriöst inte sova inatt :D

Till sist vill jag bara ge dig en liten kommentar, MORSAN DÄRA! (självklart inte min mami då, hon skulle inte sjunka till den nivån ;D) du ska ge fan i att komma med dina jävla kommentarer! Är du avundsjuk för att jag har en pojkvän eller? Haha, du kan då fan ändå inte få mig avundsjuk om du tror det. "Ja nu ska dom baka paj tillsammans" och blablabla. HAHA känner du igen det? Du är bara pinsam när du gör sådär. Du har alltid kommit med dina kommentarer, ända sen vi var små. Jag fattar inte vad jag har gjort dig men uppenbarligen är det nåt du inte tål med mig, men då kan du dra så långt åt helvete som de bara går ;) Och förresten, alla vet om att det är för att du själv har dåligt självförtroende som du hackar sådär på mig OCH ANDRA :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback