Hej!

2008-10-08 @ 11:58:44 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

För det första; Jag håller med både Backe och Elina. Sjukt rykte :) Inte så mycket att bry sig om egentligen, det var ju ingenting jag blev ledsen av att höra precis. Haha! Men så irriterande att folk aldrig kan unna andra människor lycka. :O

Jag är hemma idag iallafall, jag är jättejättesjuk. Men jag måste gå till skolan imorgon iallafall för vi har prov. Jag hoppas det går bra. Jag har legat och vilat nu hela förmiddagen och sen har jag ringt till Nordpoolen för praktik. Fick ringa efter chefen också, så jag ska mejla han nångång nu i veckan eller nästa vecka för han skulle kolla upp en handledare åt mig. Och så har jag även försökt träna lite till provet. Ska fortsätta med det nu.

Kram!


Kommentarer

Postat av: sofia

Jamen du vet den här lilla byhålan, här finns det inte många som unnar andra lycka. Men gotta sig i andras olycka det kan dom minsann. Hojj jag är iaf glad för din skull att du slipper den här bajs bygden. Men lite orolig är jag ju, jag hoppas karln din ser till så du håller dig undan räkorna, du vet får du minsta lilla räk smula på dig är det ju ajööösss ;o

2008-10-09 @ 00:21:50
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback