Hej!

2008-10-09 @ 17:55:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Torsdag idag och skönt känns det ju kan jag säga :) Vi började dagen med att ha prov i Hälsopedagogik, det gick bra tror jag. Jag tränade ju nästan hela dagen igår så. Men vi får se :) Sen har vi bara haft Pedagogiskt ledarskap och sen for vi och kollade Ping pong kingen. Den var då verkligen den sämsta filmen jag har sett. Man förstod inte handlingen och dom var fan sämst på att spela, jag svär att jag hade varit bättre till och med. :D Nu ska jag fara och se film med Sanna på ett tag. Sen vet jag inte vad som händer.


Puss!!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Ja visst var filmen dålig. Trodde fan jag skulle dö dit. Fyfan, sämre film får man ju söka efter!!

2008-10-09 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback