Hej!

2008-10-09 @ 21:32:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har kommit hem för en liten stund sen, vi såg på Brudens bäste man och den var bra :) Nu hade jag tänkt gå och duscha och sen försöka sova, är inte säker på att det kommer gå så bra för jag tog en liten powernap efter skolan :/ Nånå. Imorgon har jag kort skoldag, jag går mellan 8-11.40 och det är väääldigt skönt på en fredag :)

Haha, måste berätta om imorse bara. Sofia vaknade 6 minuter innan bussen gick och hon lyckades hinna med den. Sen när vi var i skolan, då hade vi ändå varit i skolan nån timme. Så märkte hon att hon hade lyckats sätta på sig två olika skor när hon stressade till bussen, hahahah! Så kan det gå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback