Hej!

2008-10-10 @ 17:47:02 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Idag är det fredag, känns underbart!
Jag har varit i skolan, hade en kort dag somsagt. Så när jag kom hem har jag gjort lite läxor, sovit två timmar och packat när vi ska åka till stugan. Väntar bara på att Simon ska komma hit så ska vi åka. Mysigt ska det bli. Ska nog platta håret nu om jag orkar, känner mig lite lat.

Och du, eftersom du bytte lösenord och jag inte kan läsa nu så kan jag ju upplysa dig om att du verkligen inte är välkommen i min blogg heller. Men jag tänker aldrig sjunka så lågt att jag sätter lösenord. Så elaka saker skriver jag aldrig om folk i min närhet att jag måste ha lösenord :)

All kärlek till mina vänner <3 :D

Kommentarer

Postat av: Pernilla S

Antar att det är mig du menar...Det är någon som ger ut mitt lösenord därför har jag bytt det, och jag skriver inte elaka saker i min blogg som jag hörde att ngn har påstått. Och jag har alltid haft lösenord på min blogg.

2008-10-10 @ 18:51:24
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Postat av: sofia

Ett bevis på att du står för det du skriver/tycker! and i like because you go, you go wooho PUSSS<3

2008-10-11 @ 14:33:50
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Postat av: Sara

Håller mid dig :)

Du är bäst emma! <3

2008-10-11 @ 21:04:45

Postat av: Jenny

Så sant så, får inte man läsa deras bloggar behöver inte dom heller vara o snoka i ens bloggar o vara nyfiken. Då kan man hålla sig till dom som man låter läsa ens blogg. Stå på dig!! Du äger :P

2008-10-11 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback