Hej!

2008-10-01 @ 20:53:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Alltså usch vad jag fryser! Jag hade tänkt fara ut och springa ett tag men alltså jag har hållt på att frysa ihjäl hela dan, har haft med mig filten överallt. Jag tror jag håller på att bli sjuk, börjar kännas sådär torrt och äckligt i halsen som de blir innan man får ont. Usch, hatar det! Men jag har gjort lite läxor idag iallafall, så nåt vettigt har jag ju gjort. Jag känner mig på så dåligt humör också, jag vet inte vad det är.. Men jag går och stör mig på allt som alla gör just nu. Jag stör mig på att så fort någon hittar en ny och bättre så existerar inte det gamla. Hojj, helvete.


Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback