Hello!

2008-10-20 @ 14:20:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

I'm back again! Haha!

Helgen var helt okej, fredagen var lite urspårad men sånt händer ju :) Lördag var vi på RR premiären, filmen var bra. Alla sa att den var dålig men de tyckte inte jag ;( Sen tog vi de ganska lugnt faktiskt. For hem tidigt för jag var trött som vanligt :D
Nu sitter jag iallafall i skolan, har just gjort prov i Argumenterande uppsats. Ska snart hem till min gubbe som väntar på mig :) Vi har varit hos veterinären imorse med Gucci, stackars gumman tyckte det var jättejobbigt att vaccineras. Haha, jag svär att hela veterinärstation hörde när hon skrek därinne. Sen vart hon sur och ville inte ha karra, haha. Men nu är mitt hjärta som vanligt igen :)

Nu ska jag pallra mig hem =) Puss!

Kommentarer

Postat av: såwfajaah

Tack för en kanon helg, nu laddar vi inför halloween :D Och rösten med, den är ganska trasig efter lördagens premiär, haha!

2008-10-20 @ 15:49:13
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback