Tjo!

2008-10-16 @ 19:57:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu sitter jag här med färg i håret, gör nämligen lite slingor i håret. Vi får se hur det blir men jag hoppas på att det blir bra så man vågar visa sig ute i helgen :) Imorgon börjar jag 9.40 och slutar 11.40. Så jag har bara två timmar skola för er som inte kan räkna! :D Mest troligt så kommer min älskade karl redan vid 2 tiden, så vi får mysa jättemycket. Imorgon blir det nog inte alls att göra mycket, vi ska ta det lugnt och ladda inför lördag. Haha! För er som inte vet så är det Ruffriders 4 premiär på Blåffan. Ska bli jäkligt skoj! Speciellt eftersom jag inte har varit ut på hur länge som helst nu. Men jag ska ta det lugnt ändå :) Nu ska jag gå och skölja ur färgen och sen ta en lååååång dusch.

Vi syns i helgen! ;)
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback