:D

2008-09-11 @ 16:58:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag snodde den här av Elina ;)

Vad tycker du om modet?
1. Spets - Jag gillar spetsunderkläder, men inte på andra kläder.
2. Höga stövlar - SNYGGT!
3. Vadlånga kjolar - Haha, nej. Känns lite kyrkligt? :S
4. Baggy jeans -  Skönt, men ja.. Jag vet inte.
5. Det dressade modet - Alltså det är fint, men det behöver inte vara alltför preppy.
6. Halvöppna, typ håliga skor - Oh yes :)
7. Kilklackar - Jag älskar kilklackar, det är snyggt. Helst på sandaler.
8. Capen - Huh? Nej!
9. Leopardmönstrat - Det är mkt snyggt, men det får absolut inte gå till överdrift.
10. Kappor i glada färger - Nja. Svarta och gråa är fina iallafall :)
11. Rutigt - Jag älskar det. Flanellskjortor in my heart ;)
12. Väst - Nja. Nej.
13. Hatt och andra huvudbonader - Nej, det räcker med ett hårband. Hatt är fult!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback