Hallå

2008-09-02 @ 21:00:30 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Det var helt okej på fotokursen, dom pratade mest och sen fick vi gå runt och fota och hålla på lite med kamerorna. Vi fick sluta redan efter en timme så det var skönt, för jag känner mig trött idag även fast jag sovit 10 timmar inatt. Snart ska jag ringa min gubbe och sen blir det nog att sova faktiskt :) Måste orka upp imorgon. Blir mest troligt att jag flyttar, 80% säkert :) Skönt isåfall att flytta till ett större ställe och så får jag ju bo tillsammans med min gubbe också, vilket är det bästa av allt!

Puss

Kommentarer

Postat av: Jessi

Vars ska du flytta då?=/

2008-09-02 @ 23:17:21
URL: http://jessicaengman.blogg.se/

Postat av: sanna

hojja du får inte flytta :'(

2008-09-03 @ 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback