Hehe :)

2008-09-21 @ 22:41:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hur gammal är din pojkvän ? 17 år.

Vad heter han ? Simon Tobias Eriksson

Hur länge har ni känt varandra ? Över 2 år.

Hur länge har ni varit tillsammans ? 1 år och 8 månader, snart 9.

Hur blev ni tillsammans ? Ja, genom Henka iallafall. Vi började prata på msn och träffades sen. Sen kom han till mig en helg åså vidare :)

Vad hos honom var det du föll för ? Förutom att han är så söt så var det väl att han är så snäll :)

Vilka är han bästa respektive sämsta sidor ? Den bästa är väl bland annat att han är så himla snäll, den sämsta är att han har svårt att bli sur. Så när vi bråkar är det bara jag som bråkar egentligen ;D Haha.

Hur skulle du beskriva hans stil ? Hmmm, haha. Baggy men inte hiphopare för det :S

Tycker du om det ? Jadå :)

Finns det något du skulle ändra på honom om du kunde ? Att han säger till mer.

Tror du att ni kommer vara tillsammans länge till ? Jag hoppas det!

Har ni pratat om att gifta er ? Hahahah, passande nog så skämtade han om det idag. Men vi ska då inte gifta oss än iallafall, många år kvar tills dess isåfall.

Eller bestämt vad era barn ska heta ? Haha, jag har iallafall sagt vad jag vill att dom ska heta ;)

Vad tror du han tycker är dina bästa/sämsta sidor ? De sämsta är att jag är lite svartsjuk, de bästa är väl att jag är snäll för det mesta iallafall :)

Hatar du hans musiksmak ? Nejdå.

Kan ni vara er själva med varandra ? Haha, det kan vi verkligen! Det kan vara både positivt och negativt :)

Har ni ett bra sexliv ? Haha, det har vi verkligen :)

Har ni samma syn på livet ? Det har vi nog faktiskt, ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback