Hej!

2008-09-17 @ 15:06:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej!
Idag har det varit en lugn dag i skolan. Vi har jobbat på morgonen, skissade lite på när vi ska ut och marknadsföra BF till alla nior och åttor. Sen hade vi löptest på gympan och det gick väl sådär men jag hade nog hursomhelst bättre tid än vad jag nånsin har haft. Med tanke på att jag promenerade typ på alla löptesten vi hade i grundskolan. ;) Och på eftermiddagen åkte vi på dollarstore och coop för vi skulle handla grejer till marknadsföringsgrejen och till när vi ska baka. Så det var en väldigt skön dag :) Nu har jag varit hemma i en timme redan och jag börjar faktiskt bli lite sugen på mat nu. Jag ska börja laga kyckling alldeles snart. Mums!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback