Hej!

2008-09-25 @ 20:38:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen nu de senaste dagarna :)

Har haft fullt upp med skolan, vi har så mycket att göra just nu så jag håller på att dö.. inte kul alls, usch! Men det som är positivt är att jag kommer att flytta till Boden under jullovet. Mest troligt iallafall (vågar inte riktigt hoppas på det bästa ännu :D) Så jag har fullt upp med att kolla runt efter lägenheter nu också. Jag kan ju säga att jag har hittat en som ser riktigt fin ut. Vi får hoppas på att man kan fara och kika på den. Igår var dagen ganska händelselös men den var mysig ändå. Jag var ute och joggade 2 gånger, och jag och Sanna kikade Sex and the city filmen. Den var skitbra men lite lång bara! Idag har jag haft skola, lång dag. Slutade 15.40 och jag var helt slut när jag kom hem. Jag lagade lite käk och sen for vi till Gällivare för Mathilda skulle köpa skor. Sen övningskörde jag till coop och jag och mamma köpte mat och mörk choklad. Yummie! Imorgon har vi en kort dag, vi slutar 11.40 och det ska bli mkt skönt kan jag lova.. Då ska jag bara vänta i några timmar på att Simon ska komma så ska vi väl mysa hela helgen gissar jag. Haha!

Vi hörs, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback