Hej!

2008-09-26 @ 09:54:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Är du kär just nu?
Ja!

Har du kysst någon idag?
Nepps, inte de :/

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Jadå

Har du ett förhållande?
Ja det har jag.

Hur många har du varit tillsammans med?
Alltså seriösa förhållanden så är det väl typ 2. Jag räknar inte med resten.

När går gränsen vid otrohet?
När man flirtar med någon på vilket sätt som helst, och typ pussar.

Har du varit otrogen och om ja, varför?
Ja. Men mitt förhållande jag hade då kan man inte kalla speciellt seriöst. Men jag hämnades. Han vet dock inte om det ännu ;)

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Haha, nä.

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
Oskar. Vi gjorde slut för att han var otrogen over and over again och för att han var en jävla idiot. Kommer aldrig förlåta han för det.

Är du romantisk?
Ja-a, jag är mer romantisk än min pojkvän iallafall (A) Hihi!

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
ALDRIG ! Det skulle jag aldrig göra heller!

Är du svårflörtad?
Hmm.. ingen aning faktiskt.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Ja, förutom mina vänner så har jag väl gråtit framför Simon.

Har du lekt med någons känslor?
Aldrig.. Eller ja, kanske när jag var yngre men jag tror faktiskt inte det.

Har du haft sex med över 20 personer?
Hahahaha, knappast !

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Hittils 1 år och snart 9 månader.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Jag vill ha ett förhållande. Antagligen. :)

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
HAHA, nej !

Är du en bra pojk/flickvän?
Jag hoppas det iallafall, jag kanske är lite sotis ibland men det kanske man får räkna med :)

Hur många har du haft sex med i år?
1, antagligen :)

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Min karl, vem annars ?

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Hm, njae jag tror inte det faktiskt.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
18 tror jag.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?

Hahahaha, nej ! :)


Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Nä inte nu iallafall, men om man hade varit gammal kanske :D


Kommentarer

Postat av: Elina

Hahaha var du oxå otrogen mot oskar ? IN HIS FACE isåfall haha :D

2008-09-29 @ 19:08:26
URL: http://blow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback