Hej!

2008-09-28 @ 13:26:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hellooo!

Nu är det söndag igen och det känns ju som vanligt inte alltför trevligt! Har alltid ångest på söndagar. Helgen har iallafall varit bra, vi har tagit det lugnt hela helgen :) Igår kollade vi film med Sofia, Kim och Simon. Hangmans curse tror jag den hette, den var ganska bra. Men inte läskig som jag trodde att den skulle vara. Sen åkte vi hem och då kollade vi P.S I love you. Seriöst det är en av dom bästa filmerna jag har sett. Haha, och sorglig var den också! Sen har vi vaknat tidigt idag, redan innan 8. Det var inte så jävla kul... Men men.

Nu ska jag kolla vidare. Blir bättre uppdatering efter jobbet ikväll om jag har tid.
Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback