Hej!

2008-09-29 @ 19:19:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

How are you? :)

Här är det fint iallafall, jag är lite trött idag men annars så har dagen faktiskt gått relativt bra. Jag brukar ju inte vara speciellt förtjust i måndagar i vanliga fall så.. Jag har just kommit från tvn, har suttit där och slösat bort mitt liv i nån timme nu. Jag tänkte fara ut och springa om ett tag, det känns inte så lockande när det är så kallt ute men det känns mycket bättre när man väl kommit ut.

Ja justja, vi gjorde ju förresten en intresseanmälan på en lägenhet så vi måste kontakta nån gubbe för att fara och kolla på den. Så jag får hoppas att den är fin inuti. För utanpå såg den jättefin ut, typ med inglasad balkong och på fint område också. Så vi får väl se, det är bara att hoppas :)

Kommentarer

Postat av: E

Haha åh rätt åt han, Då kan han ju inse att han inte är guds gåva till alla tjejer ;p.. Läste föresten i "storhakans" blogg att han börjat höra av sig till henne igen.. desperat ? =)

2008-09-29 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback