Hej!

2008-09-21 @ 22:28:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag ber om ursäkt för att jag har varit dålig på att uppdatera i helgen, som vanligt då. ;)

Det har inte varit en alltför händelserik helg, men den har varit helt okej ändå. Det är ju alltid mysigt att vara med min boyfriend. I fredags satt vi mest fastklistrade framför tv'n. Kommer dock inte ihåg om vi tittade på nåt speciellt men vi fastnade väl där av nån anledning. På lördagen var det också rätt mycket tv, sen åkte vi ut med Lina och Fredrik ett tag och kikade läget på stan. Dom handlade lite karra och sen åkte vi hem till dom och kollade tv. Det var riktigt trevligt :) Idag har vi duschat och bara tagit det lugnt faktiskt. For på chili chili och åt pizza. Mums! Så jag är fortfarande mätt efter den. Imorgon ska jag till frissan så vi får väl se om jag blir nöjd, brukar nästan aldrig bli det men man kan ju alltid hoppas :) Och så får jag hoppas att dom inte fluffar till mitt hår till a lá 80-talsfrilla, vilket dom alltid lyckas göra.. haha.

Jag sa en konstig sak idag.
Emma: Simon man märker att det är söndag idag, för då duschar vi alltid.
Haha, det lät inte så roligt men det lät så konstigt när jag sa det. Simon bara kollade på mig som att jag var sjuk i huvudet (vilket jag faktiskt är då och då ;)

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback