Hejhej!

2008-09-08 @ 14:10:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha, då var den här helgen slut och nu har en ny vecka börjat. Har haft en kort dag idag, slutade innan 1 och det var jätteskönt! Har ringt till syon idag också och vi har bokat in ett möte om två veckor. Skulle egentligen velat ha lite tidigare men inte så mycket att göra åt. Hela helgen har varit fullspäckad. Igår har jag storstädat mitt rum, så har Simon satt upp min nya tavla och jag har satt upp gardiner, putsat fönster och renbäddat. Sen har jag och Mathilda varit ute och plockat blåbär på morgonen också, så det blev en blåbärspaj till efterrätt. Mums! Så jobbade jag igårkväll och det gick bra.
Alltså jag är så sugen på att börja köpa en massa möbler och sånt, men det är ju ingen idé att göra det redan nu. Men jag älskar att inreda, kan inte hjälpa det! Jag och Simon åkte med mamma på stan i lördags och så tittade vi på en massa saker som vi behöver köpa. Och så var vi på Dollarstore, haha det var väl oväntat? :)
Imorgon ska jag till tandläkarn också, euw!


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback