Hello sweeties!

2008-09-23 @ 20:57:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu har jag äntligen tid att uppdatera :) Har haft fullt upp hela dagen känns det som. Dagen har varit ganska dålig, har varit irriterad hela tiden. Kanske beror på att allting har jävlats med mig idag. Men nu känns det iallafall bättre :) Men jag åkte till Gällivare på fotokursen helt i onödan. Ingen av de där jävla gubbarna kom dit så det var bara att åka hem igen, fast det var ganska skönt för då slapp man ju sitta där i flera timmar. Så jag har hunnit vara ute och jogga med Sofia och nu hade jag tänkt fika nåt. Är sugen på scones och té men jag orkar inte göra! :D Ja justja, jag och mamma har nyss suttit och kikat på en grej. Men jag avslöjar ingenting förrän det är helt säkert.

Puss!

Kommentarer

Postat av: Elina

En ny hund ? :) En lägenhet ? :) Mihihi nyfiken ;D

2008-09-24 @ 12:43:35
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback