Hihi!

2008-09-04 @ 18:22:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag är en bra dag. Jag har räknat ut hur mycket pengar jag har kvar sen vi var i Turkiet, och det var nästan 2000 kronor. Så det åker rätt in på kontot igen. Så sa pappa att jag eventuellt får börja städa på hans jobb typ 1 gång i veckan så jag får lite pengar tills jag flyttar. Imorgon blir det att gå till syon när jag har slutat, hoppas verkligen att dom har kvar nån plats på Barn och fritid i Boden. För isåfall blir det att jag flyttar då efter jul :) Aja, mamma sa iallafall att vi ska kolla nå möbler och sånt. Behövde inte lika mycket som jag trodde, för det mesta har antingen jag eller Simon redan så. Jag hoppashoppashoppas verkligen att det blir av !
Nåja, idag har jag varit i skolan från 9-16 och det var lika segt som alltid. Men vi hade Britt-Inger hela dan och det var bra :) Om ett tag ska jag åka till min sötnos till kusin som fyller 1 år!


Puss!

Kommentarer

Postat av: Elina

Men gud va kul !! :D Men trög jag är som fortfarande trott att du går I-tek ! :p

2008-09-06 @ 15:01:38
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback