Jaha

2008-09-03 @ 20:32:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ännu en dag avklarad, och den har gått lika fort som alla andra.. Skämt åsido. Men snart är det läggdags iallafall, men först måste jag göra min läxa, kom på först nu att jag måste intervjua tre personer. Men det får väl bli mamma, pappa och Mathilda. Dagen har iallafall varit helt okej, om man bortser från skolan. Alltså det är sjukt hur less jag är redan, inte var jag såhär förra året :) Känns som att jag har gått i skolan typ 5 månader redan men i själva verket har jag gått en vecka. Herregud! Nånå, nu till nåt roligare än skolan. Jag har varit på Dollarstore idag med mamma, haha! Vi köpte två krukor, ansiktskräm, aceton, en blomma och sen var det nog inge mer :) Haha, när det finns billiga grejer köper jag jämt saker som jag inte behöver egentligen! Har köpt ett hårband tidigare och nå sminkborstar också. Nu ska jag göra läxan och sen kanske jag skulle ut och promenera med pappa, men vi ser hur det blir. Jag är aptrött redan.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback