Nu är det dags för uppdatering.

2008-09-18 @ 19:54:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej! Nu tänkte jag faktiskt uppdatera lite här, har varit lite dåligt med det idag faktiskt. Jag har nämligen suttit fastklistrad framför tv'n ända sen jag kom hem från skolan i princip. Jag har tittat på The hills (som varje dag) och sen Glamour (även det varenda dag), sen Made och till sist X-effect. Jag är en riktig MTV-nörd, pinsamt att erkänna men så är det faktiskt. Så vad ska jag hitta på resten av kvällen då? Jo, jag måste boka tågbiljetter för jag åker ju till Boden imorgon och sen ska jag ta en dusch. Ska bli skönt för jag har känt mig frusen hela dagen. Kanske håller på att bli sjuk jag också? Får hoppas att jag inte blir det iallafall.. hatar de. Jag ska försöka lägga in lite bilder oftare. Känner att min blogg är så tråkig nu.

Så avslutar vi med en låt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback