Tisdag.

2008-09-16 @ 16:37:52 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Och typ hela klassen var sjuk idag också, haha fan det känns hemskt att säga det men det är så satans skönt :) Idag var vi bara 4. Undra hur många vi är imorgon? 2? Jag har iallafall kommit hem från skolan för ett tag sen, jag och Sanna promenerade tillsammans och det var trevligt. Vi har alltid så roliga samtalsämnen när det bara är vi två, haha. Jag vet inte om jag ska på fotokursen ikväll, känns inte så jävla kul när alla är borta. Och jag har då fan ingen lust att vara där med resten av idioterna som är där. Antingen så är dom emo eller så är det en skock fjortisar. Så nej tack. Jag hittar säkert på nåt vettigare att göra här hemma, och dessutom tänker jag inte sitta ensam på bussen med en massa utlänningar..

Haha, så ska jag avsluta med något annat. Jag känner mig så sjukt irriterad idag så jag måste verkligen skriva av mig flera månaders aggressioner. Du snackar hela tiden så jävla bra om dig själv, du tycker till och med att det är coolt att folk säger negativa saker om dig. Du verkar tro att det gör dig känd på ett bra sätt, för det är ju det du vill vara och du tror ju verkligen att du är en kändis också. Så säger du själv att du aldrig snackar skit om dina vänner eller nåt, men jag vet ju hur du är. Seriöst jag vet nog ingen annan som snackar lika mycket skit om sina vänner som dig. Jag vill verkligen inte veta vad du säger om mig när jag är där. Jag förstår mig inte på dig. Visst, alla snackar ju skit om alla men man pratar inte om sina vänner. För hur mycket betyder de för dig då? Antagligen inte mer än en påse skit. Och herregud, varför vill du göra allt som min pojkvän gör? Försöker du imponera på honom på nåt sätt eller? Haha, då kan jag ju verkligen upplysa dig om att det inte funkar. Vi har till och med suttit och skrattat åt det tillsammans.


XOXO

Kommentarer

Postat av: Elina

Haha åh, Du är så positiv ! :D

2008-09-16 @ 17:45:32
URL: http://blow.blogg.se/

Postat av: sara

oj oj vad man var "optimistisk" idag, hör att det är skönt i skolan utan mig :)

2008-09-16 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback