-

2009-04-24 @ 15:41:22 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhej!

Jag har kommit hem från skolan för ett tag sen, och nu har jag äntligen fått lite mat i magen. Det var nåt fel på bussj*veln så den körde typ 30 km/h till sunderbyn och där fick vi äntligen byta buss. Så det är därför jag kom hem så sent.. Jag hade egentligen ingen skola idag för vi fick tydligen jobba hemma om vi ville, men för en gångs skull var jag lite ambitiös så jag satt kvar och jobbade på skolan till 13.39 bussen kom.

Nu ska jag börja packa mina grejer för jag ska åka upp till Gällivare den här helgen också. Ska borsta igenom hunden lite snabbt också för hon ser helt sjaskig ut nu när hon har tuggat på tuggbenet hela dan :) Haha. Som sagt, ska packa nu men jag bloggar senare ikväll.

Ha en trevlig fredag ;)
/E

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback